Na zakończenie roku do naszego serwisu przyjechało ciekawe auto jakim niewątpliwie jest Peugeot 206CC w wersji Roland Garros z 2 litrowym silnikiem S16. Auto trafiło na warsztat z powodu uszkodzenia łożyska oporowego sprzęgła. Na zdjęciach poniżej wpisu możecie zobaczyć w jakim stopniu łożysko zaczęło się rozpadać na kawalki, przy okazji wydając z siebie niezwykły ryk :) . Tego rodzaju usterka jest w dużej mierze spowodowana wciskaniem pedału sprzęgła w czasie dojazdu i postoju na światłach, jazdy w korku itd. Pamiętajmy o tym, że sprzęgło w codziennym użytkowaniu służy wyłącznie do ruszania, zmiany biegów i zatrzymania auta, w każdym innym wypadku trzymamy lewą nogę obok, a nie na pedale. Peugeot wraz z łożyskiem oporowym otrzymał od naszego warsztatu nowe sprzęgło, które również nadawało się do wymiany i znów dzielnie służy swojej właścicielce.