Audi A6 2,5 TDI AEL – wymiana rozrządu i regeneracja turbosprężarki.


Kilka dnia temu w naszym warsztacie zagościł bardzo zadbany i bogato wyposażony egzemplarz Audi A6 z supertrwałym rzędowym silnikiem 2,5 Tdi AEL. Auto posiada międzyinnymi 6 biegową manualną skrzynię biegów !

W wymienionym aucie wymieniliśmy kompletny rozrząd, uszczelniacze wałka rozrządu, wału korbowego oraz została oddana do regeneracji turbosprężarka. Celem naprawy było przedewszystkim usuniecie wszelkich wycieków i naprawa turbosprężarki której wirnik kompresji był już mocno wymęczony po kontakcie z jakimś ciałem obcym… Niestety nie zdążyłem go sfotografować przed oddaniem turbosprężarki do naprawy. Na zdjęciu poniżej widać zainstalowany nowy rozrząd wraz z nową pompą wody i pustą przestrzeń po zdemontowanej turbosprężarce (z lewej strony).

Audi A5 3,0 tdi quattro – Wymiana tarcz i klocków.

Na początku listopada mieliśmy okazję popracować z jednym z najładniejszych coupe na rynku. W widocznym na zdjęciu Audi A5 wymieniliśmy przednie tarcze oraz klocki hamulcowe przód i tył. Auto wyposażone jest w tylne zaciski hamulcowe zintegrowane ze sterowanym elektrycznie hamulcem postojowym który wymaga podłączenia komputera diagnostycznego w celu odblokowania zacisków na czas wymiany klocków a także ich adaptacji po montażu. Cieszymy się że w naszym warsztacie pojawia się coraz więcej tak młodych aut. Zaufanie naszych klientów i każde kolejne auto tej klasy na naszych podnośnikach to dla nas duża motywacja do nauki i oczywiście prestiż dla naszego auto serwisu. Na koniec warto wspomnieć o kosztach takiego serwisu, który w wypadku aut klasy premium jest nieporównywalnie niższy w stosunku do oferty autoryzowanych stacji obsługi przy zastosowaniu oczywiście części tej samej klasy.
Jakie tarcze i klocki do Audi A5